Signbite werkt voor diverse bedrijven aan uiteenlopende opdrachten.
Hieronder vindt je een selectie van deze opdrachten.
Uitnodiging 40 jaar
Uitnodiging voor een 70’s dance party ter gelegenheid van de veertigste verjaardag van Ingeborg. Het singeltje, icoon van de jaren zeventig, heb ik als uitgangspunt genomen.
concept | design
Abriposter Osm atletiek
De jeugdafdeling van atletiekvereniging OSM houd elk jaar een open dag om jongeren kennis te laten maken met verschillende disciplines van de atletieksport. Door middel van o.a. een rondje abri werdt er aandacht aan geschonken. Het gele clubshirt heb ik als uitgangspunt genomen
concept | design
Flesetiketten voor La Barrique
Voor zijn 25-jarig bestaan wilde slijterij La Barrique een jubileumuitgave van zowel een whiskey als een champagne uitbrengen, in beperkte oplage. Daarvoor heb ik een etiket ontworpen die natuurlijk gepaard ging met een toepasselijk logo. Voor een typische likeur uit de streek, die langer in het assortiment blijft, heb ik een nostalgisch etiket ontworpen.
concept | design
Poster Vib-run
Van Oktober tot en met April worden elk jaar door Atletiekvereniging Osm recreatie runs georganiseerd. Onder de naam ‘Vechtstreek In Beweging’ vinden deze recreatieve ‘runs’ plaats rondom een natuur/recreatiegebied nabij Utrecht. Omdat deze run letterlijk een rondje om de plas is, heb ik de ronde vorm als uitgangspunt genomen.
concept | design
OVSV branding
Rebranding voor Ondernemersvereniging Stichtse Vecht waarin verbinden en ontwikkelen belangrijke kernwaarden zijn. Middelen: logo, banners
Voor het 50 jarig jubileum heb ik de uitnodiging ontworpen.
concept | design | realisatie
Lindemans Libelle zomerweek
Wand-decor voor de stand van Lindeman’s op de Libelle Zomerweek. Om de wijnkeus voor de bezoeker eenvoudiger te maken is gewerkt met kleurcodering, karakteristieke benaming en gespeeld met de ingrediënten van de betreffende wijnen.
concept | design
Scontro boekhoudbureau en belastingadvies
Scontro is niet zo maar een boekhoud- en belastingadvies kantoor.
Ze denken mee met de klant, zijn altijd up to date, geven handige tips en zijn zeer flexibel.
Helemaal in balans(betekenis van scontro). Dit had een frisse krachtige uitstraling nodig.
Uitgerold in verschillende huisstijlelementen.
concept | design
Van Amerongen spandoek
Volvo zit al vijfendertig jaar in het dna van Van Amerongen Autotaalservice. Van oldtimer tot moderne SUV, Van Amerongen houdt ze aan de praat. Dat moet verteld worden door middel van een imponerend spandoek.
concept | design | realisatie
Quinom uitnodiging
Uitnodiging voor een kookworkshop vanwege het 10 jarig bestaan van Quinom.
Sensodyne activatie
Activatie om de doelgroep te laten ervaren dat Sensodyne Rapid binnen 60 seconden de pijn wegneemt bij gevoelige tanden. Tijdens de zomermaanden rijdt de Tandulance (dramatiseert snelheid en oplossing), voorzien van ‘auw auw’-sirene, langs die plaatsen waar de doelgroep wil genieten van een koel drankje of een ijsje. Tandulance broeders/zusters verlenen spoedhulp bij gevoelige tanden en delen proeftubes uit met een kortingscoupon plus extra uitleg over de werking.
concept | design
Aquafresh inhaker vlaggetjesdag
Op Vlaggetjesdag in Scheveningen wordt elk jaar de komst van de nieuwe haring ingeluid. Wat is er dan prettiger om op die dag na het nuttigen van een Hollandse Nieuwe de frisse adem terug te brengen door middel van Aquafresh. Een ludieke manier om awareness te creëren en de usp van Aquafresh (freshness) te benadrukken. Het vlaggetje van het Aquafreshlogo doet het werk. Middelen: Abri’s, posters op viskramen, advertenties in dagbladen, sampling van haring en mini tubes Aquafresh tandpasta, bieden op eerste vaatje op de veiling (free publicity).
concept | design